2018年12月26日 星期三

《香港玩樂高》

今年係樂高積木60周年,資深樂高玩家 曾耀強 撰寫咗432頁樂高字典《香港玩樂高》,簽書會於2018年7月22日書展舉行。

由香港樂高迷用戶組 (HKLUG) 會長 曾耀強 (CK) 所編著嘅《香港玩樂高》,內容包括由 1962 年 LEGO 開始喺香港正式售賣講到點解今年動漫電玩節冇 LEGO 攤位。當中仲有好多極珍貴嘅舊相同剪報,甚至一些大家細個玩過嘅經典 LEGO Set 、一啲鮮為人知嘅 LEGO 資訊都有記載喺入面。四百幾頁字典咁厚嘅資料書,等大家了解 LEGO 喺香港過往嘅足跡, LEGO 迷不容錯過!
來源:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1906911649365625&id=533033296753474
https://www.vjgamer.com.hk/articles/2018/07/18/41617/talk-about-lego-in-hk?fbclid=IwAR0WQH_eQJDBzp9LCroX9GZDWeGe_LgkhL1SznhHBOz3sQ6YAfuBXc5h4cs























沒有留言:

張貼留言

模型拼砌達人2024

【模型拼砌達人】 每個樂高探索中心都有自己的模型拼砌達人(Master Model Builder),負責拼造所有你在探索中心裡可見的所有樂高建築、動物和人物角色。在樂高創意工作室,你將有機會向大師學習如何如何創建自己的模型! 經過BrickFactor拼砌大賽兩輪精彩的回合,模...