2019年12月27日 星期五

超自然巴士



 【近期探靈熱點朗豪坊 把握最後機會狩獵幽靈】
呢期最hit嘅探靈熱點就係朗豪坊!勇者們,唔好錯過最後機會,快啲趕上 #超自然巴士,一齊狩獵幽靈!

自認有勇有謀?LEGO®誠邀你喺10月7日或之前,嚟到朗豪坊緝拿惡靈,率先體驗LEGO®Hidden Side #虛擬實境 遊戲!到時仲會有大電視 #即時轉播 你嘅靈異探險記!玩完遊戲,憑劵購買任何LEGO®Hidden Side™產品,更可免費獲得 40336 Newbury Juice Bar *!

樂高®認證專門店朗豪坊店
 10月3 - 4日  1:00 - 6:00 pm
 10月5 - 7日  1:00 - 7:00 pm
*贈品數量有限,送完即止!



因應公眾活動的關係, LEGO®Hidden Side #虛擬實境 遊戲活動會取消。不便之處,敬請見諒。
來源:
https://www.facebook.com/280617482090951/posts/1390247581127930/



沒有留言:

張貼留言

模型拼砌達人2024

【模型拼砌達人】 每個樂高探索中心都有自己的模型拼砌達人(Master Model Builder),負責拼造所有你在探索中心裡可見的所有樂高建築、動物和人物角色。在樂高創意工作室,你將有機會向大師學習如何如何創建自己的模型! 經過BrickFactor拼砌大賽兩輪精彩的回合,模...