2020年12月24日 星期四

我的樂高熊貓設計比賽

[My LEGO® Panda 我的樂高®熊貓設計比賽]
發掘新一代小小模型拼砌達人

全港首個樂高®主題室內遊樂場 - LEGOLAND Discovery Centre Hong Kong 香港樂高探索中心 將於2021年1月25日開幕,中心佔地30,000呎,主要為有 3-10 歲兒童的家庭提供平均 2-3 小時的互動體驗,內有10個不同的主題區域,啟發小朋友天馬行空的創意思維!

為慶祝香港樂高®探索中心即將開幕,一隻像徵和平、幸運的熊貓即將運到香港與我們慶祝,在大熊貓正式與大家見面之前,現誠邀各位小朋友一齊發揮創意,設計出自己獨一無二的樂高®熊貓,終極得奬者將會成為樂高®探索中心的第一名CREATIVE CREW並獲得樂高獎杯一個!

「My LEGO® Panda我的樂高®熊貓設計比賽」決賽入圍結果公布

LEGO聯同EVIGarten同Parent Daily早前邀請了幼稚園同小學一齊參與「My LEGO® Panda我的樂高®熊貓設計比賽」。決賽入圍結果終於出爐啦!大會今次收到超過1,300位同學嘅設計作品,每一幅都畫得好有心機呀!經過一番討論及評選後,終於選出各組別嘅入圍者,之後小朋友需要以LEGO® Brick拼砌出心目中的樂高®熊貓!決賽得獎者更有機會到訪樂高®探索中心,仲可以成為樂高®探索中心嘅Creative Crew同獲得獎杯一個,都真係十分威水!
決賽入圍結果如下︰

親子幼兒組學校積極參與獎 :
卓思英文學校暨幼稚園
瑪歌瑞特國際幼稚園(粉嶺)

初小組學校積極參與獎:
浸信會沙田圍呂明才小學

高小組學校積極參與獎:
三水同鄉會禤景榮學校

下面是入圍者名單,大家的小朋友有無份入選決賽呢?
https://www.facebook.com/347709685918495/posts/688109518545175/


「My LEGO®️ Panda我的樂高®️熊貓設計比賽」 網絡人氣獎
早前我哋聯同EVIGarten同Parents Daily邀請咗多間幼稚園及小學參與「My LEGO®️ Panda我的樂高®️熊貓🐼設計比賽」 。我哋於第一輪1300位同學嘅設計作品當中,選出入圍者進入決賽。而最後呢27位小朋友都憑住自己嘅創意按照早前設計嘅畫作以LEGO®️積木拼砌出獨一無二嘅小熊貓!我哋都想喺度同大家分享一吓參賽作品
是次活動設有網絡人氣大獎,大家可於這帖子選出你最喜愛的作品!除咗小朋友可得網絡人氣大獎之外,我哋亦會送出指定Mini Build玩具俾有份投票嘅你(共10名)。
除咗以上得獎者之外,亦都有10位幸運嘅朋友可以獲得Mini Build玩具,多謝你哋踴躍投票參與!
幸運兒如下:
Sze Chun Lam
Yuk Man Lam
Brian Wong
Cathy Tang
Wong Faye
Wai Chung Ho
Snufkin Si
Wang Zi Ying
Ho Chun Yin Tony
Yuki Wong




沒有留言:

張貼留言

模型拼砌達人2024

【模型拼砌達人】 每個樂高探索中心都有自己的模型拼砌達人(Master Model Builder),負責拼造所有你在探索中心裡可見的所有樂高建築、動物和人物角色。在樂高創意工作室,你將有機會向大師學習如何如何創建自己的模型! 經過BrickFactor拼砌大賽兩輪精彩的回合,模...