2017年3月28日 星期二

BUILD YOUR OWN BATCAVE 展覽

      較早前香港樂高迷用戶組HKLUG舉辦咗《LEGO® 蝙蝠俠英雄傳》BUILD YOUR OWN BATCAVE 拼砌比賽,一班LEGO Fans發揮創意,將心目中嘅BATCAVE用LEGO®顆粒拼砌出嚟。只要去圓方商場The Grand戲院大堂就可以一次過睇晒所有得奬作品!一齊嚟進入蝙蝠俠嘅神秘基地啦!

展覽日期︰2017年2月7日至27日
地點︰圓方商場The Grand戲院大堂
特別鳴謝︰香港樂高迷用戶組 - Hong Kong LEGO Users Group (HKLUG)

得獎作品:






The Grand戲院大堂:













































沒有留言:

張貼留言

模型拼砌達人2024

【模型拼砌達人】 每個樂高探索中心都有自己的模型拼砌達人(Master Model Builder),負責拼造所有你在探索中心裡可見的所有樂高建築、動物和人物角色。在樂高創意工作室,你將有機會向大師學習如何如何創建自己的模型! 經過BrickFactor拼砌大賽兩輪精彩的回合,模...